wtorek, 30 sierpnia 2016

W naszych oczach

Fandom: Kroniki Shannary – The Shannara Chronicles (2016)
Postać: Bandon – czyli non-pairingowe jaranie się postacią!
Rodzaj: Fanfiction; drabble; movieverse
Gatunek: Angst; vignette
Uwagi: Pokochałam Bandona od razu, gdy pojawił się w Shannarze, a kiedy odkryłam jego dar, do głowy zaczęły wpadać mi przeróżne pomysły na fiki *nie ma co robić ze swoim życiem* On jest taki biedny, że nie może nikogo dotknąć, bo zaraz dostaje wizję śmierci tej osoby, to naprawdę okropne; nie dziwię się jego światopoglądowi. No ale dobra, bo się rozpiszę.~ Zapraszam do czytania!
______________________________

Widzę śmierć. Jest wszędzie. W cudzych oczach, w moich.
Nie potrafię przed nią uciekać, zawsze mnie znajduje. Choć myślę, że wreszcie się uwolniłem. Nie, nie myślę.
Od tego nie można uciec, nie da się. Moje piętno nigdy nie zniknie. Nie potrafię mówić o nim, jak o darze. Nie mówię wcale.
Czasem dochodzę do wniosku, że może sam ją sprowadzam? Za każdym dotknięciem; przypadkowym muśnięciem, niechcianym zbliżeniem. Znajduję się tam, w przyszłości, i widzę: zakrwawione, pogrążone w rozkładzie ciała. Słyszę agoniczne wrzaski ofiar; wizje dręczą, przeżywam wszystko, jakbym to ja umierał.
I umieram. Za każdym razem od nowa.
Obarczony ciężarem sumienia.




Spodziewajcie się małego maratonu! (>‿◠)✌

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szczerze dziękuję za nawet najkrótsze słowa :)

Szablon wykonała Sasame Ka z Panda Graphics