czwartek, 13 października 2016

Łzy z porcelany

Fandom: Naruto
Pairing: Uchiha Sasuke/Yamanaka Ino
Rodzaj: Fanfiction; drabble
Gatunek: Angst; vignette; character study
Uwagi: Kocham. Moje jedyne hetero otp. No, może jeszcze SasuHina i NaruIno, ale to nie o tym.
Inspiracje: „A White Demon Love Song” autorstwa The Killers
______________________________

Jesteś niczym więcej, jak martwym punktem, w którym utknęłam.
Nie ma tu cierni, pożogi, żalu, nieścisłości przyszłościowych planów. Nie ma radości, cieszących się dobrą sławą wspomnień, pozytywnych emocji.
Wszystko przemarzło, przegniło.
Przestałam dbać o kwiat naszych uczuć. Moich.
Straciłam wiarę, ochotę, motywację. Wszystko wygasło, jak Słońce o zmierzchu, by nie powrócić już nigdy. Nie zaznałam swojego świtu.
Nie u twojego boku.
Bądź wyrozumiały. Sam mi kazałeś, niesłownie, kazałeś. A ciebie zawsze posłucham, nawet teraz, gdy już nic nie zostało.
Zwłaszcza wspomnienia wyrosły jałowe; wykruszył je słony wiatr znad morza łez.
Tak, jak chciałeś.
Nie żałuj zepsucia, do którego biernością dopuściłeś.




Mam ostatnio coraz lepsze pomysły na oneshoty z BnHA. Zainteresowani?
Ogólnie to planuję trzy dłuższe historie z Free i dwie z Haikyuu, ale nie wiem, kiedy nastąpią ich publikacje, ponieważ muszę napisać paręnaście rozdziałów na zapas. Mam jednak nadzieję, że przypadną Wam do gustu równie mocno, co te jednopartówki.
Dziękuję bardzo wszystkim, którzy czytają moje skromne wypocinki!

2 komentarze:

  1. Jezu, kocham Cię. Twoja gra słów, te magiczne metafory. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojeju. Bardzo, bardzo Ci dziękuję!
      To takie miłe słowa. ♥

      Usuń

Szczerze dziękuję za nawet najkrótsze słowa :)

Szablon wykonała Sasame Ka z Panda Graphics