piątek, 11 listopada 2016

Bezsensowne pytania głupca

Fandom: Ajin
Pairing: Kaito/Nagai Kei
Rodzaj: Fanfiction; drabble
Gatunek: Vignette; shounen-ai
______________________________

Jest w ogóle na tym świecie ktoś dla ciebie ważny?
Nakano zadał mu to pytanie, ale...
Nagai westchnął, spuszczając nogi wzdłuż skarpy. Morskie fale chciwie ocierały się o brzeg, nieustannie uderzając w klif. Ich ruchy mógł porównać z nieśmiertelnością: ciągle, bez końca; nieistotne, co się wydarzy, życie do niego wróci. Tak samo było z biegiem wody.
Czy posiadał coś takiego, jak bezinteresowność? Zwykłe, ludzkie odruchy.
Właśnie. Przecież nawet nie był człowiekiem. Mimo to...
Przymknął oczy, zaciskając pięść na materiale spodni. Jeśli osobnik okazywał się przydatny, pomagał mu. Reszta nie leżała w jego interesie.
Mimo to.
Kai.
Chyba właśnie znalazł odpowiedź.


6 komentarzy:

  1. <3 jak ja uwielbiam twoją twórczość.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne. Potrafisz zainteresować wszystkim *-*.
    A tak z innej beczki co z Twoim ff o FT NaLu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, chociaż wątpię, że umiem wszystkim. :)
      A co do ff to szczerze nie mam pojęcia.

      Usuń
  3. Ojej, tak <3 Ajin! ♥ Nawet nie zdajesz sobie sprawy, jak bardzo moje serduszko się cieszy, widząc coś u ciebie z tego fandomu ;__;
    To był taki króciutki opis przyrównania fal do nieśmiertelności Nagai'a, ale też taki treściwy... Jestem zachwycona ♥
    Weny życzę ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie bardzo cieszy, że jest jedna osoba więcej zaznajomiona z tym tytułem.
      Dziękuję za miłe słowa, tak jakoś tchnęło mnie przeczucie, iż morskie fale są odpowiednim porównaniem dla Nagaia.
      Pozdrawiam~.

      Usuń

CREATED BY
MAYAKO
RENDERS: 1,2