piątek, 28 lipca 2017

Tak jak być powinno

Fandom: Boku no Hero Academia (My Hero Academia)
Pairing: Todoroki Shouto/Bakugou Katsuki
Rodzaj: Fanfiction; drabble
Gatunek: Fluff
Inspiracja: klik
______________________________

Był wystarczająco silny, by przemienić swoje słowa w czyny. Myśli już tak nie działały.
Nie, kiedy nabierał ochoty przeczesania palcami tych dwukolorowych włosów i doświadczenia ich jakości. Kiedy zastanawiał się nad zapachem delikatnie opalonej skóry, jej szorstkością w dotyku. Na pewno nie, kiedy czuł zmęczenie na tyle intensywne, iż rozważał ułożenie głowy na silnym, szarmanckim ramieniu.
Gdy sunął wzrokiem wzdłuż wyrzeźbionej sylwetki, skupionych gdzie indziej oczach, lekko wydętych ustach. Wymyślanie pasujących do wszystkiego smaków wcale nie pomagało.
Bakugou zupełnie nie obchodziły problemy Todorokiego z rodziną – patrzył na niego, widząc zwyczajnego, irytująco potężnego rówieśnika, który powinien zmierzyć się z nim w pełni swojej mocy. Nie zauważał ohydnej blizny na pół twarzy, jedynie heterochromiczne, diabelnie zajmujące oczy. Nie zamierzał rozckliwiać się dlatego, że miał matkę w szpitalu psychiatrycznym i ojca skurwiela.
Katsuki nigdy nie dostrzeże Shouto poprzez pryzmat tragicznej przeszłości; od pierwszej klasy liceum znał wyłącznie przerażająco utalentowanego drania, z tylko trochę zachęcającym wyglądem, i już wtedy postawił sobie za cel pochłonięcie całej jego uwagi, by nie skupiał wzroku na kimkolwiek innym. Zwłaszcza Deku.
A Todoroki był mu dozgonnie wdzięczny, uprzejmie udając, iż nie czuł tych wszystkich intensywnych spojrzeń.




kocham perspektywę Bakugou!! moje dziecko patrzy na moje drugie dziecko tak jak każdy powinien!!!!
Kacchan po prostu przyznaj się już, że kochasz Shouto, przecież każdy to wie, bubu. :(
ubóstwiam tego zakapiora, to taki wspaniały człowiek – może stanowić dla Todorokiego prowadzące światło (co z tego, że wybuchowe XD) i dać zalążek rodzinnemu ciepłu (miłość, której nigdy nie dostał!!), pokazać mu, że to nic złego podnieść się z kolan, ogarnąć i zacząć żyć dla siebie!!
ale dobra, bo biorą mnie feelsy i przesadzam :,,,)

4 komentarze:

  1. On jeszcze Kirishimę, jeszcze jego xDDDDDDD
    NIE NO ŚMIESZNE XD
    Ale oni sa tacy do shipowania ze łomatko!

    TEŻ ICH LOFFCIAM! JAK WIDZE ICH W ANIME to normalnie aż mam podniete xDDDDD

    ONESHOCIK sztosik! Ja zwykle. BARDZO MI SIĘ PODOBAŁO 😍😍😍😍
    BUŹKA 😙😙😙

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. AAAAAA TAKKKK!! BAKUSHIMA TO JEST DOPIERO BROTP *^*
      tylko do niego mówi tak szelmowsko "zabiję cię", nie drąc japska XDDD
      !!!! wciągam Cię w ten ship, to czuję w kościach i jestem dumna B)
      DZIĘKUJĘ ♥♥♥♥

      Usuń
    2. Mało kto potrafi mnie tak do czegoś przekonać. Nieugięta jestem xD
      A BnHA po prostu kocham, uwielbiam itd 😍😍😍😍 MAM FIOŁA NA PUNKCIE TEGO TYTUŁU. A Bakugou to już w ogóle SZTOS!

      Usuń
    3. oooo, czyli mam prawdziwy dar przekonywania, w takim razie :D
      I SAME, SIOSTRO, SAMEEEE, ZWŁASZCZA Z BAKUGOU ♥♥♥♥♥♥

      Usuń

CREATED BY
MAYAKO
RENDERS: 1,2